donderdag 13 december 2007

Zoë


Zoë 't Sluyshof. Dochter van Nel en Biebel. Moeder van Vitta.
Zoë betekend leven,ze werd geboren in een nest van 8 als kleinste uk moest ze de eerst dagen hard vechten om haar buikje te vullen,ze was de kleinste maar de rapste en een ondeugd. Ze rende het huis al rond terwijl broers en zussen verwondert zaten rond te kijken, balanceerde op de vensterbank terwijl de rest nog maar op verkenning in huis was. Klein maar dapper maar vooral een nietdeug.
Mijn 2 handen op èèn buik. Mijn hoofdkussen op de bank. Mijn Zootje, zot kieken, af en toe geeft ze een demonstratie van een Duracel konijn = op haar kont zitten,met de voorpoten op en neer wippen, dit doet ze vooral in de wagen en dan zeg ik wel eens hou op of ik doe die Duracel batterijen eruit.

Geen opmerkingen: